Cafeneaua – eterna seducție a citadinului

O marcă inalienabilă a urbanului o constituie, fără doar și poate, cafeneaua, spațiu cumva insular în contextul unui fundal citadin de cele mai multe ori tumultuos și zgomotos.  Loc de savurare a cafelei ritualice într-o ambianță elegantă, în singurătatea propriilor gânduri sau în compania prietenilor, loc de socializare sau de întâlnire strict pentru afaceri, în cafeneaua preferată te poți complace în a citi o carte, în a lucra (de ce nu?, deși poate părea neconvențional) într-un mediu confortabil dar și stimulant olfactiv, te poți deconecta.

Văzută din perspectiva omului de afaceri, deschiderea unei cafenele de succes presupune, dincolo de strategiile de marketing uzuale, respectarea unor exigențe în plus, care țin foarte mult de un cod estetic strict, de atenția pentru detalii, și mai ales de permanenta orientare spre client. Deoarece o cafenea este în primul rând definită prin atmosferă, totul, de la logo-ul firmei, design, elemente de decor și arhitectonică, cromatică, muzică ambientală, amprentă olfactivă, la profilul și conduita personalului, la calitatea serviciilor și a produselor folosite, absolut fiecare aspect în sine (și toate, împreună, corelate), trebuie să servească creării unei atmosfere seducătoare.

AttoSOFTsolutii complete de  software si gestiune pentru restaurante si cafenele

Un aspect deloc de neglijat pentru asigurarea acestei atmosfere, deși poate părea de interes secundar și oarecum mai puțin vizibil, este tehnologia implicată în derularea activităților dintr-o cafenea. Soluțiile informatice, concepute pentru acest segment de afaceri, precum cele propuse, printre altele, de AttoSOFT, (despre care puteți afla mai multe accesând www.casedemarcat.eu), pot asigura longevitatea unei cafenele de succes și fidelizarea clienților. Implementarea și buna funcționare a unui software cafenea (similar, de altfel, ca resorturi tehnice, unui soft restaurant) aduce avantaje și facilități incontestabile pe toate palierele (client, ospătar, manager etc.) prin: preluarea, gestionarea digitală și transmiterea instantanee  a comenzilor către departamentele de preparare; prin eliminarea posibilelor erori umane, diminuarea timpului de așteptare a clienților, asigurarea transparenței și vizibilității tuturor activităților derulate, o mai bună gestionare a tuturor resurselor implicate (umane și materiale).  Clienții pot accesa ușor un meniu electronic, cu imagini sugestive și informații detaliate asupra produselor, ba chiar pot beneficia de o comandă externă, prin intermediul unui soft specializat.

Dezvoltarea tot mai accentuată și succesul soluțiilor informatice pentru afacerile din această zonă de interes demonstrează, incontestabil, faptul că tehnologia s-a insinuat cu succes și într-un spațiu ce părea hărăzit mai degrabă celor ce țin de inefabil, de impalpabil, de, într-un cuvânt, atmosferă.

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.