Timpul necesar pentru ca un site sa ajunga in top Google

Daca doriti sa ajungeti printre primele pagini ale motorului de cautare trebuie sa fiti in topul rezultatelor Google. Raspunsul la cat timp este necesar pentru a ajunge acolo variaza in functie de numerosi factori, cum ar fi competitivitatea propriilor termeni si scopul dumneavoastra final.

Avand in vedere aceste lucru, va vom raspunde la intrebari uzuale:

 

  • Site-uri de afaceri locale

Daca aveti un magazin de cafea local, probabil nu va veti ridica prea mult in topul Google folosind termeni precum “magazin de cafea”. Cu toate acestea, este foarte posibil sa va ridicati cu ajutorul unor termeni precum “magazin de cafea orasul tau”. Acest lucru se datoreaza faptului ca Google recunoaste cautari care au rezultate locale. Atunci cand Google vede un nume de oras intr-o cautare, revine in mod automat la rezultatele locale din Google+ listari locale. De asemenea, va aparea si o harta in rezultatele cautarii care va lista unde sunt situate aceste afaceri locale, precum si magazinul dumneavoastra.

In alta ordine de idei, ca site-ul dumneavoastra sa ajunga in topul Google SERP, va trebui sa va creati o pagina de afaceri locale Google+ si sa o confirmati (vi se va trimite un mesaj catre adresa dumneavoastra de e-mail cu un cod de confirmare). Daca locuiti intr-un oras mic in care aveti doar cativa concurenti, atunci nu vor fi mari impedimente ca sa ajungeti cat mai sus in topul Google SERP cu termeni de cautare locali. Cu toate acestea, daca aveti mai multi concurenti care folosesc, de asemenea, Google+, atunci va este necesara o promovare mai agresiva, pentru a fi sigur ca afacerea continua sa urce.

Intr-un cuvant, optimizarea locala include:

  • mai multe imagini pe pagina dumneavoastra Google+
  • utilizarea unor cuvinte cheie in pagina dumneavoastra
  • solicitarea unor comentarii de la clienti la pagina dumneavoastra
  • listarea in directoare web locale
  • asigurati-va ca toate paginile de social media se potrivesc (aceeasi adresa, numar de telefon, logo, etc.)

Toate celelalte site-uri

Atunci cand se decide care pagini web trebuie afisate in rezultatele de cautare, Google analizeaza o combinatie de relevanta si de autoritate a site-urilor. Este destul de usoara optimizarea aspectelor relevante, cum ar fi utilizarea cuvintelor cheie directionate si strategii de legatura interna. Cu toate acestea, este nevoie de mult mai multe inainte de a se putea construi o autoritate.

In unele industrii, este posibil sa nu reusiti sa cresteti doar cu acele cuvinte cheie. Intotdeauna exista alte nume si firme mai mari care vor domina (de exemplu Wikipedia). De aceea trebuie sa va concentrati foarte bine pe dimensiunea si relevanta cuvintelor cheie.

Putem invinge toate site-urile locale prin doua moduri, ceea ce va dura o cantitate diferita de timp- si abordare- ca sa ajungeti mai sus pentru fiecare:

  • Brand-uri

Prin brand, ne referim la orice site web care doreste sa abordeze diverse aspecte ale unei teme mai largi. De exemplu, ati putea face un brand care ofera informatii cu privire la pierderea in greutate. Pierderea in greutate este, de altfel, o industrie foarte competitiva, ceea ce va va lua foarte mult timp sa va clasati pentru orice cuvant cheie legat de aceasta tema. Probabil va dura ani de zile ca brand-ul dumneavoastra sa acumuleze suficienta autoritate si pentru ca articolele dumneavoastra sa fie aproape de topul Google SERP- si asta numai daca sunteti foarte activ cu ajutorul social media si promovarea site-ului dumneavoastra.

  • Site-uri de micro-nisa:

Un site de micro-nisa este dedicat doar unui subiect specific, cum ar fi “Piper Cayenne pentru pierderea in greutate”. Este foarte usor sa cresteti site-urile de micro-nisa. Cu toate acestea, acest lucru s-a schimbat odata ce Google a pus mai mult accent pe autoritate. Deci, brand-ul autorizat care are un singur articol despre piperul Cayenne si pierderea in greutate va depasi site-ul de micro-nisa care are 10 pagini dedicate subiectului. Va sfatuim sa nu va faceti un site de micro-nisa doar pentru ca dumneavoastra considerati ca va fi mai usor sa cresteti in topul Google. Intotdeauna este bine sa puneti toate aceste articole pe site-ul principal al brand-ului dumneavoastra. Intr-adevar, va dura mai mult pana ca site-ul principal sa creasca, dar rezultatele vor fi pe termen lung, iar promovarea site-ului dumneavoastra se va transforma intr-o investitie profitabila in acesta.

Sursa : Promovare Site

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.