Noi functionalitati ecommerce pt facebook
Inca de la aparitia sa, Facebook s-a dezvoltat in mod excesiv, astfel ca astazi este o retea sociala fara de care chiar nu se mai poate. Iar atunci cand spunem ca nu se mai poate, nu ne referim la faptul ca Ionel trebuie neaparat sa vada fotografiile pe care le-a uploadat Maria pe Facebook sau ca trebuie neaparat sa vorbeasca cu Gigel prin chat. Cand spunem asta, ne referim la un scop mult mai mare al retelei de socializare mai sus amintite, si anume, acela de a aduce (daca nu era deja mult prea infiltrat deja), comercialul in vietile noastre.
Astfel, daca ai o afacere pe care iti doresti sa o promovezi, Facebook iti sta la dispozitie cu o sumedenie de unelte numai bune de folosit. Fireste, nu toate feature-urile sunt complet gratuite, insa ce anume mai este gratuit in lumea de astazi? Iar daca este gratuit, ar trebui, de cele mai multe ori sa iti pui intrebarea: care-i spilul? Ce nu mi se spune?
Insa, revenind la Facebook si la cum ne poate el ajuta sa ne punem la punct afacerea, vom remarca un lucru cat se poate de imbucurator si anume ca, se pare ca in ultima vreme, nu exista saptamana fara ca Facebook sa nu introduca o noua facilitate destinata developer-ilor si a vendorilor.
Printre ultimele si extrem de utilele lansari din ultima vreme a celor de la Facebook se afla si Local Insights, care, punandu-ti la dispozitie un nou tab, te ajuta sa poti intelege mai bine si mai multe despre grupurile de oameni din apropierea magazinului tau. Printre acestea, enumeram trendurile demografice, extrem de utile in intocmirea portretului robot al clientului tau din zona in care activezi. Ideea din spatele acestui feature se rezuma la a-ti da tie, proprietarului de magazin, acces la informatii pretioase care te pot ajuta sa iti structurezi mai bine planul de vanzari, stiind exact cui te adresezi.
Awareness Ads este o a doua optiune extrem de utila si de versatila in acelasi timp. Despre ce este vorba? Sa zicem asa, prin absurd, ca te plimbi prin magazinele din zona in care locuiesti si mai observi un restaurant, un magazin de haine, poate un magazin de electronice. Astfel, poti considera ca dand scroll pe feed va fi similar unei promenade prin centru. Vei fi, astfel, pus la curent cu toate informatiile ce privesc magazinele din zona in care locuiesti fara ca macar sa te ridici de pe scaun.
Pentru mai multe detalii referitoare la ecommerce, puteti accesa pagina: https://ro.wikipedia.org/wiki/Comer%C8%9B_electronic